شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد

دستور مخبر برای اصلاح مصوبه ضوابط مزایای جانبی حقوق کارکنان

دستور مخبر برای اصلاح مصوبه ضوابط مزایای جانبی حقوق کارکنان معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 01
کد خبر: ۱۹۷۳۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نوشت: «با توجه به اینکه بخشی از کارکنان از این مصوبه دچار کسری درآمد می شوند، مجدداً در شورای حقوق و دستمزد این موضوع بررسی و اصلاح شود.»

گفتنی است بخشنامه ابلاغی مبنی بر ضوابط مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت خرداد ماه امسال در شورای حقوق و دستمزد تصویب و هفته گذشته (۴ مرداد) از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه ها ابلاغ شده بود.

دستگاه‌ها ظرف ۴۸ ساعت پیشنهادهای اصلاحی ارائه دهند

همچنین علی بهادری جهرمی دبیر هیات دولت نیز در پی ابلاغ دستور مخبر مبنی بر لزوم اصلاح این مصوبه، طی نامه‌ای از اعضای هیات دولت خواست پیشنهادات اصلاحی ضروری خود را به منظور اصلاح ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی، ظرف ۴۸ ساعت آینده به شورای حقوق و دستمزد ارائه دهند.

در این نامه آمده است: «با عنایت به مباحث مطروحه در جلسه مورخ هشتم مرداد ۱۴۰۲ هیات وزیران در خصوص مصوبه شورای حقوق و دستمزد ناظر به «ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی» موضوع نامه شماره ۳۰۳۰۱ مورخ ۵ تیر ۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور و دستور معاون اول محترم رییس جمهور مبنی بر ضرورت اصلاح مصوبه ابلاغی شورای مزبور موضوع نامه شماره ۷۹۳۲۲ مورخ ۸ مرداد ۱۴۰۲ دفتر معاون اول رییس جمهور، مقتضی است دستگاه‌های ذیربط پیشنهادات اصلاحی ضروری خود را به منظور طی فرایند قانونی جهت اجرا ظرف ۴۸ ساعت به شورای حقوق و دستمزد ارائه دهند تا مراتب توسط شورای یاد شده و با رعایت قوانین و مقررات مربوط ابلاغ شود.»/ایرنا

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار